UWAGA! Dołącz do nowej grupy Kartuzy - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nowa kampania „Mistrzu, zwolnij” – społeczna inicjatywa PZU i Policji

Dagmara Kachnic

Dagmara Kachnic


W dniu 2 września PZU wystartowało z nową kampanią pod hasłem „Mistrzu, zwolnij”, mającą na celu zwiększenie bezpieczeństwa na polskich drogach. Jest to kontynuacja wcześniejszej akcji „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” i odpowiada na aktualne problemy związane z bezpieczeństwem kierowców. Niestety, statystyki pokazują, że temat ten pozostaje wyjątkowo istotny, a liczba wypadków nadal jest alarmująca. Kampania, we współpracy z Policją, ma na celu edukację oraz promowanie odpowiedzialnych postaw wśród uczestników ruchu drogowego.

W Polsce w ubiegłym roku zanotowano blisko 1 900 ofiar śmiertelnych w wypadkach drogowych, co podkreśla konieczność działań prewencyjnych. Kampania „Mistrzu, zwolnij” ma na celu przypomnienie kierowcom o niebezpieczeństwie związanym z nadmierną prędkością i niewłaściwymi manewrami. Równocześnie, odpowiedzialność uczestników ruchu drogowego oraz wzajemny szacunek na drodze pozostają kluczowymi elementami, które mogą przyczynić się do poprawy sytuacji na polskich drogach.

W ramach kampanii reklamowej zaangażowano znanego polskiego reżysera Jana Komasę, który przygotował spoty telewizyjne i internetowe ukazujące skutki brawurowej jazdy. Do kierowców trafią także miliony naklejek z hasłem „Mistrzu, zwolnij”, które będą rozdawane przez funkcjonariuszy Policji oraz pracowników PZU. Kampania potrwa do końca września i ma na celu nie tylko informowanie, ale i inspirowanie uczestników ruchu do zmiany swoich nawyków. Obok działań edukacyjnych, PZU planuje także przeprowadzenie konkursów oraz pokazów jazdy, które mają na celu praktyczne doskonalenie umiejętności kierowców.

Źródło: Policja Kartuzy


Oceń: Nowa kampania „Mistrzu, zwolnij” – społeczna inicjatywa PZU i Policji

Średnia ocena:4.6 Liczba ocen:25


Zobacz Także